ChristenUnie in warme truien voor duurzaamheid

CU-Socialmedia logo (zwart).png
Door Webredactie Harderwijk-Hierden op 1 februari 2018 om 10:00

ChristenUnie in warme truien voor duurzaamheid

De leden van de ChristenUnie zetten de verwarming lager en trekken hun lievelingstrui aan op vrijdag 2 februari ofwel Warmetruiendag.  Het lijkt een klein gebaar, maar zeker niet onbelangrijk.

Voor de ChristenUnie zijn klimaatverandering en duurzaamheid twee belangrijke elementen voor de aankomende jaren. Door mee te doen met deze actie vraagt de ChristenUnie aandacht voor energiebesparing in Harderwijk en Hierden. Zowel bij onze huishoudens als ook bij onze bedrijven. Even stil staan bij ons gezamenlijke energiegedrag.

Door bijvoorbeeld voor 1 dag de verwarming 1 graad lager te zetten besparen we namelijk al 6% energie en 6% CO2 uitstoot. Volgens warmetruiendag.nl zouden we 70% van de energie kunnen besparen door er simpelweg slimmer mee om te gaan. Dat is ook nog eens goed voor onze eigen mooie stad, want ook in Harderwijk en Hierden zullen we beter en bewuster met het milieu om moeten gaan.

Doe je ook mee?!

Trek je lievelingstrui aan op vrijdag 2 februari en bekijk de actie op www.warmetruiendag.nl.

Labels: , , , , ,