Campagne

Ik bid voor de ChristenUnie

Ik bid voor de ChristenUnieDe ChristenUnie vertrouwt op de God van de Bijbel. Bid met ons dat wij het vertrouwen niet beschamen, maar samen, sterk en vererend onze God mogen dienen. Juist in de politiek. Want daar staan wij voor. Bid met ons mee voor de verering van God in onze samenleving.

Ik bid voor de ChristenUnie >>

Ik word lid

Ik word lidSteun de ChristenUnie en word lid van de partij! Ontvang het partijblad, kom naar een ChristenUniebijeenkomst of -congres. Laat je stem gelden en bepaal mee met welk programma wij de verkiezingen in gaan. Stem ook in ledenpeilingen en blijf op de hoogte via de landelijke nieuwsbrief en die van de kiesvereniging Harderwijk/Hierden

Ik word lid >>

Ik geef een gift

Ik geef een giftCampagne voeren kost altijd veel geld. Wil jij de ChristenUnie ondersteunen met een gift? Dat kan via een overboeking ten gunste van rekeningnummer 6183587 t.n.v. ChristenUnie Harderwijk-Hierden. Alvast hartelijk bedankt!

Ik geef een gift >>

Ik vind ChristenUnie leuk op Facebook

Het is maar één klik met de muis, maar erg waardevol voor ons: dus surf naar www.facebook.com/CUHarderwijk en geef ons je 'like'! Vervolgens zien jouw vrienden dat jij ons 'leuk' vindt en gaan zij dat misschien ook wel vinden. Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd naar al jouw reacties op onze posts. CU @ Facebook!

Ik vind ChristenUnie Harderwijk/Hierden 'leuk' op Facebook >>

Ik twitter met de ChristenUnie mee

Ik twitter mee

Ook een fervent twitteraar? Meer en meer ChristenUnie-vertegenwoordigers proberen hun boodschap ook in 140 tekens samen te vatten. Retweet hun beste tweets en ga met ze in gesprek. Voor de herkenbaarheid kun je een ChristenUnie Twibbon aan je twitterprofiel toevoegen.

Ik twitter mee >>

Ik blijf op de hoogte van de ChristenUnie

Ik blijf op de hoogte van  de ChristenUnieWil je weten wat wij nu allemaal te zeggen hebben? Volg het nieuws via de ChristenUnie nieuwsbrief. Schrijf je nu in!

Ik blijf op de hoogte van de ChristenUnie >>