'Stralend leven" ontmoetingsmarkt voor senioren op de dag van de ouderen

20241004 stralend_leven_logo.jpg

'Stralend leven" ontmoetingsmarkt voor senioren op de dag van de ouderen

In een bijzonder initiatief heeft  Fenneke Fredrikze, raadslid voor de ChristenUnie, een breed samenwerkingsverband tot stand weten te brengen tussen alle politieke partijen in Harderwijk. Dit heeft geleid tot de organisatie van een unieke ontmoetingsmarkt voor senioren, die op vrijdag 4 oktober, op de dag van de ouderen,  in de Roef plaatsvindt. Deze heeft het de titel meegekregen: Stralend leven.
De ontmoetingsmarkt biedt een platform waar ouderen in gesprek kunnen gaan met politici over hun wensen en verwachtingen van de lokale politiek. Het evenement belooft niet alleen informatief te zijn, maar ook een gelegenheid voor senioren om hun stem te laten horen en actief betrokken te raken bij besluitvorming die hen aangaat.

ChristenUnie-raadslid Fenneke Fredrikze-Roetman, "Wij geloven dat de stem van onze ouderen cruciaal is voor een inclusieve samenleving", aldus raadslid Fenneke Fredrikze van de ChristenUnie. "Met deze ontmoetingsmarkt willen we ook een brug slaan tussen senioren en politiek, en hen de kans geven om hun ervaringen en ideeën te delen."
De betrokkenheid van alle partijen getuigt van een gezamenlijk streven naar een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Komt u ook, en laat uw stem horen!

Ontmoetingsmarkt Stralend Leven wordt geopend door Olga Commandeur. zie www.harderwijk.nl/stralend-leven

Naast de ontmoeting met lokale politici kunt u de hele dag informatie inwinnen over een gezond, actief leven. Er zijn leuke workshops te volgen en de hele dag staat de koffie klaar.

Stralend leven: vrijdag 4 oktober vanaf 10 uur tot 16 uur in MFC De Roef. Zie voor meer informatie: harderwijk.nl/stralend-leven