Mirjam Driest-Wijnholds

Over Mirjam Driest

Ik ben getrouwd met Jaap en wij hebben samen drie kinderen in de leeftijd van 10 tot 16 jaar. Vanaf 2011 wonen wij met veel plezier in Harderwijk in de wijk Drielanden. Ik kom oorspronkelijk uit Groningen, maar na een aantal verhuizingen uiteindelijk in Harderwijk terechtgekomen. En Harderwijk bevalt ons prima! Wij zijn als gezin lid van de Petrakerk.

Ik ben jaren werkzaam geweest als jurist arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht bij een vakbond. Momenteel bestaan mijn juridische werkzaamheden uit advieswerk en daarnaast ben ik actief in het onderwijs.

Blogs van Mirjam

1. vuilnis.jpg
    Door Mirjam Driest-Wijnholds op 11 november 2021 om 12:41

Duurzame afvalinzameling

Installatie kindercollege
    Donderdagavond begon de raadsvergadering met de installatie van de nieuwe kinderburgemeester en -wethouder Lana al Hussein en Veerle ter Beek. We namen afscheid van de ‘oude’ kinderburgemeester en -wethouder Daan en Lissy.

2. luke-stackpoole-eWqOgJ-lfiI-unsplash kopie.jpg
    Door Mirjam Driest-Wijnholds op 20 september 2021 om 07:57

Small smart houses Horloseweg

In de raadsvergadering van 16 september 2021 is gesproken over het hondenbeleid en de microwoningen aan de Horloseweg. Ook over de kadernota wordt gedebatteerd.

3. Voorzittershamer.jpg
    Door Mirjam Driest-Wijnholds op 10 juli 2021 om 12:03

Van sociale huurwoningen tot bestemmingsplan Horloseweg en hondenbeleid

Donderdagavond 8 juli vergaderde de gemeenteraad voor de laatste keer voor het zomerreces. Voor het eerst sinds lang vond de vergadering weer plaats in het stadhuis; fijn dat het weer mogelijk was om fysiek te vergaderen. Een boeiende vergadering met diverse interessant onderwerpen, debatten en besluiten. Hieronder leest u een overzicht van de besluiten en hoe we gestemd hebben.