Berichten over stemadvies

1. Verkiezingsfoto's-0078
    7. Marcel Companjen - vierkant
    Door Marcel Companjen op 19 maart 2018

Waarom zou u op de ChristenUnie stemmen?

Uiteraard mag iedereen helemaal zelf weten op welke partij hij of zij stemt op 21 maart a.s. Toch zou ik het zeer waarderen als u bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op lijst 1 stemt. De ChristenUnie heeft de afgelopen jaren bijgedragen aan het besturen van de gemeente Harderwijk. Daarbij hebben wij zowel in het college van burgemeester en wethouders als in de gemeenteraad altijd constructief meegedacht, om op die manier een goed leefklimaat in Harderwijk en Hierden te bereiken. Uit diverse gesprekken met inwoners en uit werkbezoeken is ons gebleken dat dat ook is gelukt. Natuurlijk zijn er hier en daar nog verbeteringen mogelijk, maar over het algemeen wordt het leven en wonen in Harderwijk met een ruime voldoende gewaardeerd. De ChristenUnie wil ook na 21 maart haar verantwoordelijkheid nemen, door op een zorgvuldige wijze invulling te geven aan het besturen van onze mooie gemeente.

Lees meer over "Waarom zou u op de ChristenUnie stemmen?"