Blogs per label

1. Handen - topfoto
    07 Marcel Heldoorn - vierkant.jpg CU-Socialmedia logo (zwart).png
    Door Marcel Heldoorn, CU Harderwijk-Hierden op 10 oktober 2018

Geef je zorg en/of begeleiding aan iemand binnen gezin, familie, vriendenkring of buurt, omdat hij/zij een lichamelijke of psychische gezondheidsproblemen heeft? Doe je dit langdurig en minimaal 8 uur per week?
    Dan bent je mantelzorger.

De Gemeente Harderwijk waardeert je inzet. Als je zorgvrager in Harderwijk of Hierden woont, dan biedt de gemeente je een cadeau aan. Ook mogen zorgvragers uit Harderwijk en Hierden dit aanvragen voor hun mantelzorger.

Hieronder lees je hoe je de mantelzorgwaardering aan kunt vragen.

Lees meer over "Mantelzorgers verdienen waardering. Vraag voor 1 november een mantelzorgwaardering aan"
  2. 02 Mirjam Driest - topfoto.jpg
    02 Mirjam Driest-Wijnholds - vierkant.jpg
    Door Mirjan Driest-Wijnholds op 14 maart 2018

Wat ik belangrijk vind voor de bloei van onze stad

Harderwijk is een prachtige stad aan het water, vlakbij de bossen en met een historische binnenstad. Maar Harderwijk is vooral een plek waar mensen wonen, werken en samenleven. Harderwijk nog mooier maken -laten bloeien-, dat is wat de ChristenUnie graag wil en waar wij ons de afgelopen jaren ook voor hebben ingezet. Ons verkiezingsprogramma staat vol plannen voor Harderwijk. De speerpunten van ons programma omvatten de zorg voor elkaar en de zorg voor onze omgeving. Een paar punten uit ons programma die voor mij belangrijk zijn voor de toekomst van Harderwijk:
    ouderen, mantelzorgers en duurzaamheid.

Lees meer over "Wat ik belangrijk vind voor de bloei van onze stad"